Retour beleid

  • Retourneren van een artikel
  • Verkeerde artikel ontvangen
  • Artikel beschadigd
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@islamitischbazaar.nl

Retourneren van een artikel
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking op eigen kosten retourneren. Wanneer een product defect blijkt wordt meestal een nieuw artikel geleverd, of indien dit niet mogelijk is, wordt het geld teruggegeven.

Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is islamproducten.nl genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.
Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Producten kunnen geretourneerd worden naar:

Postadres:
Islamitisch Bazaar
Gijsinglaan 508
3026 BJ Rotterdam

Terugbetaling:
De terugbetaling zal binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw pakket overgemaakt worden.

Verkeerde artikel ontvangen
Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft.
Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u onze klantenservice mailen naar info@islamitischbazaar.nl.

Artikel beschadigd
Wanneer u een product beschadig heeft ontvangen kunt u dit melden bij onze klantenservice.
Er wordt dan indien mogelijk een vervangend product opgestuurd. Als dit niet mogelijk is wordt uw geld gecrediteerd.